TIPY

Vieme vám ponúknuť maximálnu spokojnosť.

Ako zistíte, že na váš web nepatrí blog?

Neviete, čo by ste doň napísali a hovoríte si, že to napíšete zajtra.

Ako vymámiť od návštevníka e-mailovú adresu?

Napríklad: vyskúšajte si náš produkt, prvý mesiac ide na nás.

Príprava krátkych textov zaberie viac času ako príprava dlhých?

Treba vybrať len to najdôležitejšie.

Čo chce vedieť váš klient?

Čo pre neho urobíte, ako to urobíte, kto ste, komu ste takto už pomohli a koľko ho to bude stáť.

Máte 8 sekúnd nato, aby ste povedali to hlavné.

Pozornosť na webe udržíme len toľko.

Každého milo prekvapí,

keď mu odpoviete prv, než sa opýta.

7% komunikácie z očí do očí tvoria slová, 93% reč tela.

V copywritingu je to naopak.

Čo strhne pozornosť každého človeka?

Jeho meno. Používajte ho často, napríklad v predmete e-mailu.

Riziko a zisk, keď poviete, že váš produkt nie je pre každého.

Rozprávate priamo na svoju cieľovú skupinu, ktorá sa cíti výnimočne. Odpílite si potenciálnych klientov, mimo nej.

Slová sú zadarmo.

Ich nesprávne používanie je drahé.
Tipy - Citadela