fbpx

Rozbehnite to naplno s AI v Google Ads

25.09.24

Google Ads prináša novinky poháňané AI

AI je už v mnohých oblastiach digitálneho marketingu a Google Ads v tomto prípade nie sú výnimkou. Dnes už dokáže automaticky generovať popisy, nadpisy a obrázky pre rôzne reklamné kampane. Táto schopnosť automatizácie pomáha marketérom šetriť čas a zabezpečiť relevantný obsah pre cieľové publikum. Algoritmy strojového učenia analyzujú historické dáta, preferencie užívateľov a trendy, aby vytvorili personalizované reklamy s vyššou pravdepodobnosťou konverzie.


Zviditeľnite sa na prvý pohľad
Po novom môžu užívatelia do svojich reklám pridávať aj obrázky, aby boli vizuálne atraktívnejšie. Vizuálny obsah hrá kľúčovú rolu pri zaujatí pozornosti používateľov a pridanie obrázkov môže značne zvýšiť mieru zapojenia. Trendy je aj dynamická obrazová reklama, ktorá sa mení na základe preferencií užívateľa. To znamená, že reklamy sa môžu prispôsobiť podľa správania používateľa, čím poskytujú relevantnejší obsah, čo vedie k zvýšenej šanci na kliknutie a následnú konverziu.


Predveďte sa z každého uhla
Novinkou bude aj 360-stupňový náhľad produktu. Táto funkcia prinesie nezabudnuteľný zážitok z nakupovania a pozitívny vplyv pre PPC. Predstavte si, že budete môcť ponúknuť svojim zákazníkom možnosť prezrieť si váš produkt z každého uhla, čo im poskytne lepšiu predstavu o tom, čo kupujú. Táto technológia zlepšuje používateľský zážitok, znižuje mieru opustenia stránky a môže výrazne prispieť k zvýšeniu predaja. Zákazníci si budú môcť oveľa lepšie predstaviť, ako vyzerá produkt, čo prispeje k informovanejšiemu rozhodovaniu.

Vyšší dosah? Stačí povedať!
Čoraz viac idú do popredia aj hlasom aktivované reklamy, nakoľko vyhľadávanie cez hlasových asistentov, ako je Siri alebo Google Assistant, je už teraz veľmi populárne. S nástupom hlasového vyhľadávania sa firmy budú musieť prispôsobiť týmto novým trendom, pretože čoraz viac používateľov využíva túto technológiu na hľadanie produktov a služieb. Google Ads už teraz pracuje na tom, aby dokázal poskytovať relevantné hlasom aktivované reklamy, ktoré budú prispôsobené vyhľadávacím dotazom prostredníctvom hlasu.


V pravý čas na pravom mieste
V neposlednom rade, AI dokáže prispôsobiť načasovanie reklám podľa najvyššej miery aktivity používateľov, čím optimalizuje zobrazovanie reklám v tých najvhodnejších okamihoch. Táto optimalizácia znamená efektívnejšie využívanie rozpočtu na reklamu a zlepšuje návratnosť investícií (ROI). Automatizácia tiež umožňuje spustiť a spravovať kampane v reálnom čase, čo dáva marketérom väčšiu flexibilitu a kontrolu nad ich stratégiami.

Reklama Google Ads s AI ako služba pre firmy

Google Ads teda pokračuje v inováciách, pričom využívanie AI a nových technológií prináša obrovské výhody pre marketérov a firmy, ktoré chcú zefektívniť svoje PPC kampane a dosiahnuť lepšie výsledky. Tie najlepšie výsledky však dosiahnete, ak sa obrátite na našich profesionálov, ktorí sa o vašu reklamu Google Ads s AI postarajú do najmenšieho detailu. Oslovte nás ešte dnes!

Napíšte nám

[]
1 Step 1
reCaptcha v3
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder

Alebo nám rovno zavolajte

0907 725 076
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram