fbpx

Icynene

Cieľ:  Redizajn webu a online kampane pre zvýšenie počtu dopytov na stránke 

  • web stránka s user friendly rozhraním, prispôsobená potrebám cieľových skupín
  • geolokácia – filtrácia zobrazovaného obsahu v závislosti od polohy užívateľa v regióne
  • po spustení stránky klesla miera okamžitých odchodov zo 72% na 10%
  • po roku klesla miera okamžitých odchodov na 12%
  • počet vyplnených formulárov sa zvýšil o 30%
  • responzivita
  • SEO riešenia
  • online kampaň v prostredí google, seznam a facebook, youtube
  • výsledky online kampaní sa vyrovnali predchádzajúcim kampaniam s vyššími budgetmi
  • tvorba a správa obsahu FB
  • online kampane prebehli v Čechách a na Slovensku
  • KPI sme merali počtom zaslaných formulárov – ročný nárast na Slovensku o 100 %